wedding najmudin & wife


majlis perkahwinan najmudin
location : kuantan

gerak dari kl pukul 10am janji dgn nadia & fahmi nak tunggu dekat genting sempah tp aku terlalu asyik bwk kate dgn laju aku terlepas ke hentian genting s0 aku pon tunggu la kt lancang! otw nak ke kuantan jumpe plak budak kate satria ne0 ada la dlm 120bijik kate aku p0t0ng dgn selamber hahaha! sampai umh naj tak silap pukul 1pm k0t..lepak mkn lepak mkn bahan 0rg sani sani pukul 4 dah..then cheak in h0tel shazan in  h0tel bukan main kecik lg baik tid0 tp jln luas p0n luas hahaha sampai mlm aktiviti paling functi0n gile pagi pasar malam kuantan best gile pasar die bersepah makanan hahaha dalam puk0l 11 trus ke l0kasi seterusnye mana lg TC (tel0k cempedak) hahaha lepak ada la dlm 2-3 jam pastu ch0w blik h0tel bajet nak tgk w0rld cup belanda lwn pe entah last fami aku panjang tertid0 tv tgk kite 0rg main bola hahahaha bes0k dlm pukul 1pm tr0s blik dari kuantan ke kl..aku bwk bukan main laju nak kejar masa cc0z ptg tu aku ada lwn b0la dgn team watan kesudahanye kalah 3-0 pancit gile main....